Reklamacje
Procedura reklamacyjna dla klientów Sklepu Internetowego
- W przypadku ujawnienia się wady Towaru Klient może wedle swego uznania skorzystać bądź to z gwarancji producenta lub w przypadku gdy towar konsumpcyjny jest niezgodny z umową Klient może skorzystać z uprawnień wynikających z ustawy z dnia 30 maja 2014r. o prawach konsumentów (Dz.U. 2014, poz. 827). oraz kodeksu cywilnego.
- W przypadku skorzystania z uprawnień z gwarancji reklamację kierować należy do gwaranta wymienionego w karcie gwarancyjnej. W przypadku korzystania z uprawnień instytucji niezgodności towaru konsumenckiego z umową na podstawie z ustawy z dnia 30 maja 2014r. o prawach konsumentów (Dz.U. 2014, poz. 827) oraz kodeksu cywilnego Klient powinien złożyć reklamację Sprzedawcy.
- Reklamacja winna być złożona na piśmie lub drogą elektroniczną na adres: admin.szczecin@tzmo.com.pl i określać dane Klienta, jego adres, numer Zamówienia oraz opis stwierdzonej niegodności Towaru z umową.
- Sprzedawca rozpatruje reklamację w terminie 21 dni licząc od dnia jej otrzymania, udzielając odpowiedzi na piśmie lub drogą elektroniczną.
- Do reklamacji Towaru kupionego na podstawie niniejszego regulaminu zastosowanie znajdują przepisy prawa polskiego.
- Przy odbiorze przesyłki zawierającej Towar w momencie odbioru klient powinien zwrócić uwagę na stan odbieranej przesyłki. W przypadku stwierdzenia uszkodzenia mechanicznego zawartości przesyłki, niekompletności Towaru, niezgodności towaru z Zamówieniem Klient zobowiązany jest do powiadomienia o tym Sprzedawcy.
Procedura reklamacyjna dla klientów Hurtowych
Procedura reklamacji i zwrotów w CitoNet Szczecin Sp. z o.o.
obowiązująca od dnia 01.02.2020 r.
Reklamacje i zwroty dotyczące towarów lub usług świadczonych przez CitoNet Szczecin Sp. z o.o,. mogą być zgłaszane w dwóch opisanych poniżej przypadkach
- REKALMACJA NIEZGODNOŚCI STWIERDZONA PRZY DOSTAWIE
Brak towaru
Towar uszkodzony
Niezgodność z fakturą
Klient może zgłosić kierowcy wyłącznie podczas trwania dostawy
Kierowca ma obwiązek posiadania odpowiedniego druku. Po wypisaniu formularza reklamacji jedną kopię zabiera, drugą zostawia u klienta (UWAGA prosimy zachować formularz, jako dowód zgłoszenia reklamacji). W przypadku braku druku u kierowcy, prosimy o pobranie druku z naszej strony www oraz zgłoszenie reklamacji przez e-mail TYLKO W DNIU DOSTAWY!
W przypadku uznanej reklamacji, brakującego lub wadliwego towaru, wystawiana będzie korekta do faktury w ciągu 3 dni od dostawy.
Korekta będzie wysłana mailem z prośbą o potwierdzenie otrzymania korekty poprzez wysłanie odpowiedzi na maila z treścią: potwierdzam otrzymanie faktury korygującej
Reklamacje dotyczące błędów wymienionych wyżej niezgłoszone w trakcie dostawy nie będą rozpatrywane. Bardzo prosimy o sprawdzanie towarów podczas dostaw.
- REKLAMACJA ZGŁASZANA PO DOSTAWIE
Wszelkie reklamacje dotyczące uszkodzenia, wady ukrytej, dostawy towarów po terminie przydatności lub innych przypadków niestwierdzonych przy dostawie muszą być zgłaszane drogą mailową na adres:
reklamacje.szczecin@tzmo.com.pl
Jeżeli klient nie ma możliwości zgłosić reklamacji poprzez e-mail – zgłasza do przedstawiciela handlowego (Przedstawiciel wysyła formularz do BOK, na podany wyżej e-mail)
Formularz załączony został do wiadomości, można go również pobrać na naszej stronie http://www.tzmo.szczecin.pl/reklamacje.html
Rozpatrywane będą tylko reklamacje zgłoszone 14 dni od daty wystawienia faktury. Klient może zgłosić odwołanie od decyzji wydanej przez CitoNet Szczecin Sp. z o.o., w sprawie przeprowadzonej oceny, w terminie 14 dni od dnia otrzymania decyzji.
ZWROTY TOWARÓW
CitoNet Szczecin nie przyjmuje zwrotów pełnowartościowego towaru. Zwrot do korekty może odbyć się tylko i wyłącznie w szczególnych i uzasadnionych sytuacjach.
Bardzo prosimy o przemyślane zakupy.
Wszystkie informacje dotyczące zgłoszenia, będą kierowane na adres mailowy, z którego zgłoszenie zostało wysłane.
Informujemy:
W przypadku ujawnienia się wady Towaru Klient może wedle swego uznania skorzystać bądź to z gwarancji producenta lub w przypadku, gdy towar konsumpcyjny jest niezgodny z umową Klient może skorzystać z uprawnień wynikających z ustawy z dnia 30 maja 2014r. o prawach konsumentów (Dz.U. 2014, poz. 827). oraz kodeksu cywilnego.
W przypadku skorzystania z uprawnień z gwarancji reklamację kierować należy do gwaranta wymienionego w karcie gwarancyjnej. W przypadku korzystania z uprawnień instytucji niezgodności towaru konsumenckiego z umową na podstawie z ustawy z dnia 30 maja 2014r. o prawach konsumentów (Dz.U. 2014, poz. 827) oraz kodeksu cywilnego Klient powinien złożyć reklamację Sprzedawcy.
Sprzedawca rozpatruje reklamację w terminie 7 dni roboczych licząc od dnia jej otrzymania.
Do reklamacji Towaru kupionego na podstawie niniejszego regulaminu zastosowanie znajdują przepisy prawa polskiego.
Przy odbiorze zamówienia zawierającego Towar w momencie odbioru klient powinien zwrócić uwagę na stan odbieranej przesyłki oraz zgodność z dokumentem sprzedaży. W przypadku stwierdzenia uszkodzenia mechanicznego zawartości przesyłki, niekompletności Towaru, niezgodności towaru z Zamówieniem Klient zobowiązany jest do niezwłocznego powiadomienia o tym Sprzedawcy, zgodnie z zasadami wymienionymi powyżej.
>>>formularz reklamacyjny CitoNet Szczecin<<<